Friday, September 18, 2009

Cirkelsnirkel

Jag trodde att han gett upp.

Efter mitt torra svar då han sms:ade om sex så har jag inte hört ifrån honom. Och jag trodde verkligen att nu har han insett att det är dags att lägga ned helt och hållet. Jag var okej med den tanken. Okej, lite sur för att han så tydligt visar vad det är han är ute efter.

Kan jag inte sms:a om sex så hör jag inte av mig alls, och det kändes inte sådär jättebra. Idag har han kommenterat på min blogg. Och det irriterar mig ännu mer! När jag skriver ett deppigt inlägg om hur pissigt livet är så kommenterar han inte. Men när jag nu hade skrivit ett inlägg om sex, då kommenterar han. DAH!! Jävla korkskalle. Visar vad han finner viktigt och intressant.

Sen går jag in på min mail och finner ett ifrån honom som han skickat igår kväll. Nåt om att det skulle kännas bra att få vara nära och bara vara. YEAH RIGHT!

Tyck att jag är dum i huvudet. Men trots att han irriterar mig så tänker jag tankar om att kanske ska vi träffas? Och då inte för att hjärtat säger så utan för att lusten säger så.

En man! En man!

Ett drottningrike för en man!

Typ något sånt, kvinnor har speciellt starka lustar under vissa perioder som återkommer varje förbannade månad.

No comments:

Post a Comment